
Selfie
Internet is stevig ingeburgerd bij jongeren. Bijna één op twee leerlingen chat elke dag en niet enkel met vrienden, maar soms ook met vreemden.
Sociale media
2de graad
2de graad
“Krijg ik nu nog die naaktfoto die je mij hebt beloofd?
Zot!
Zie je mij niet graag misschien?”
Reserveren
Zot!
Zie je mij niet graag misschien?”
Overzicht
Fran en Daphne zijn al jarenlang beste vriendinnen, nochtans zijn het complete tegenpolen van elkaar. Daphne is de dare-devil, terwijl Fran eerder de beredeneerde is van de twee.
Wanneer Daphne onmiddellijk na de breuk met haar vriend in een nieuwe relatie stapt, beseft Fran dat ze nooit haar prins op het witte paard gaat vinden als ze niet wat impulsiever wordt. Na honderd maal overdenken besluit ze dan toch contact op te zoeken met een wildvreemde jongen die al een tijdje haar foto’s liked op Instagram.
Tot haar grote vreugde blijkt hij, net zoals Fran, ook bezig te zijn met fotografie. Na heel wat gechat spreken de twee af. Wat een mooie romantische date moest worden, eindigt in een nachtmerrie …
Internet is stevig ingeburgerd bij jongeren. Bijna één op twee leerlingen chat elke dag en niet enkel met vrienden, maar soms ook met vreemden. Eén op 15 heeft zelfs al eens afgesproken met iemand die hij of zij op het internet heeft leren kennen. Daarbij wordt niet altijd met de regels van het spel rekening gehouden. Kinderen kunnen vaak bekwaam omgaan met nieuwe technologieën, in sommige gevallen missen ze echter de rijpheid om het effect en de gevaren van social media goed te kunnen inschatten.
Wanneer Daphne onmiddellijk na de breuk met haar vriend in een nieuwe relatie stapt, beseft Fran dat ze nooit haar prins op het witte paard gaat vinden als ze niet wat impulsiever wordt. Na honderd maal overdenken besluit ze dan toch contact op te zoeken met een wildvreemde jongen die al een tijdje haar foto’s liked op Instagram.
Tot haar grote vreugde blijkt hij, net zoals Fran, ook bezig te zijn met fotografie. Na heel wat gechat spreken de twee af. Wat een mooie romantische date moest worden, eindigt in een nachtmerrie …
Internet is stevig ingeburgerd bij jongeren. Bijna één op twee leerlingen chat elke dag en niet enkel met vrienden, maar soms ook met vreemden. Eén op 15 heeft zelfs al eens afgesproken met iemand die hij of zij op het internet heeft leren kennen. Daarbij wordt niet altijd met de regels van het spel rekening gehouden. Kinderen kunnen vaak bekwaam omgaan met nieuwe technologieën, in sommige gevallen missen ze echter de rijpheid om het effect en de gevaren van social media goed te kunnen inschatten.
Praktisch
Het welslagen van een voorstelling voor uw leerlingen hangt af van een aantal parameters. Lees aandachtig de technische fiche en controleer of de voorstelling op jouw locatie kan doorgaan.
Tijdsduur | 45 minuten zonder pauze |
Maximum aantal leerlingen | max 200 per voorstelling |
Speelvlak | min. 8m breed x 5m diep |
Verduisterde zaal is gewenst.
Technische fiche maakt onderdeel uit van de overeenkomst.
Technische fiche maakt onderdeel uit van de overeenkomst.
Uitkoopsom
Eerste voorstelling | 995 EUR |
Tweede voorstelling | 10% korting* |
Derde voorstelling | 15% korting* |
Verplaatsingskosten en auteursrechten niet inbegrepen.
Prijzen steeds excl. 6% BTW.
*Korting enkel geldig indien we meermaals dezelfde voorstelling op dezelfde locatie spelen op dezelfde dag.
Prijzen steeds excl. 6% BTW.
*Korting enkel geldig indien we meermaals dezelfde voorstelling op dezelfde locatie spelen op dezelfde dag.